Mechanické díly, díly vzduchové soustavy, díly motoru...
Kovové pozinkované šroubení pro uchycení přívodu vzduchu do vlnovce pérování. Použitelné minimálně u autobusů Karosa řad 700 i 900 a také u nákladních vozidel Liaz. Šestihran průměr 13mm, menší závit M10, větší závit M12. Katalogové číslo 999 000 488. Originální výroba.
Originální vložka čističe oleje s označením O11, typ a provedení využívané v motorech Liaz různých typů. Papírová vložka kruhového filtru je osazena hliníkovými konci s těsněním pro správné osazení do čističe. Výška cca 23cm, průměr 10cm. Produktové číslo 312 040 233 nebo 312040234, výrobce Unico Filter - Mann+Hummel s.r.o.
Kovovo-pryžová šroubovací zátka nalévacího hrdla oleje k motorům Liaz mladších ročníků výroby se samostatným nalévacím hrdlem z bloku motoru. Originální provedení pasující přímo na hrdlo dolévání oleje, s pryžovým těsněním funkčním po zašroubování ovládací matky s úchyty. Průměr zhruba 60mm, určeno pro motory Liaz. Originální náhradní díl, číslo dílu 442 076 470 061.
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 5.válci - výtlačná. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 39cm, matice na obou stranách č.19. Originální díl, katalogové číslo E 442 176 811 825.
Originální odstředivý olejový filtr motorů Renault (Iveco atd.), produktové číslo OEM 50 01 846 546 (5001846546). Provedení schválené výrobcem motoru jako originální díl. Balení v originální krabičce s odpovídajícím těsněním. Výška 122mm, průměr cca 97mm. Výprodejová položka.
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 3.válci - výtlačná. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 21cm, matice na obou stranách č.19. Originální díl, katalogové číslo E 442 176 811 805.
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 2.válci - vstřikovací. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 23cm, matice na obou stranách č.19. Originální díl, katalogové číslo 323 060 320.
Kovová trubka odvodu přebytečného paliva z válců - motory Liaz M1.2C, použití u vozidel Liaz řady 300, Karos řady 900 atd. Trubka obsahuje 6ks holendrových ok k připojení odvodu paliva a odvodní část s maticí č.14. Celková délka je cca 85cm. Použití dle typu motoru. Originální výroba, číslo dílu 332-060113 nebo 442 000 0924.
Mechanismu čepu řazení převodovky Praga, provedení L pro autobusy Karosa řady 700 turbo. Určeno k montáži na původní předem připravené úchyty a šroubení, nelze upravovat tovární rozměr a uchycení kloubu. Originální výroba, číslo dílu 442175090128, 316 226 082 nebo E4420001234.
Elektronický snímač rychloměru Ganz (dnes KMGY) osazovaný na víko převodovek a sloužící pro rychloměry stejné značky. Snímače používané v autobusech Karosa řady 700 i 900, ale jsou používané i v jiných vozidlech. Náhon snímače po našroubování na převodovku obstarává hřídelka (č. dílu 7001290) a tři konektory zajišťují přenos signálu do elektronického rychloměru v přístrojové desce. Originální výroba, repasovaný díl, produktové číslo KMGY 38003605001 a 691 703 801 101.
Průhledná nádobka sloužící na filtrování, dolévání a vizuelní kontrolu oleje servořízení. Umístění v motorovém prostoru, 2 vývody pro připojení, otvor na dolévání s víčkem a uvnitř s filtrem a s ryskami MIN a MAX. Novější provedení používané v některých autobusech Karosa řady 950 s motory Iveco, ale je možno použít i v jiných vozidlech. Rozměry cca 18cm výška a 14cm průměr nádobky. Originální výroba (ZF), produktové číslo 5006141064.
Automatický zátěžový regulátor používaný v autobusech Karosa řady 700 turbo, ale použití není vyloučeno u starších sérií nebo u prvních ročníků řady 900. Plně automatický provoz - po připojení vzduchu a příslušných táhel udržuje stálou výšku podvozku snížením nebo zvýšením tlaku v odpružení. Plně profesionálně repasovaný díl s vlastnostmi nového. Originální provedení a výroba PAL, produktové číslo 443612401022, 6917703751201 nebo E4436121036.
Automatický zátěžový regulátor používaný v autobusech Karosa řady 700 turbo (novější typ), ale použití není vyloučeno u starších sérií nebo u prvních ročníků řady 900. Plně automatický provoz - po připojení vzduchu a příslušných táhel udržuje stálou výšku podvozku snížením nebo zvýšením tlaku v odpružení. Plně profesionálně repasovaný díl s vlastnostmi nového. Originální provedení a výroba PAL, produktové číslo 443612401025.