Díly exteriéru, Strana 2
Oválné svítidlo v provedení pro autobusy Irisbus / Iveco / Renault typů Ares, Crossway, Illiade a další. Oválné červené provedení koncového svítidla typ S1. Určeno k vestavbě do originálního rámečku, rozměry viditelného krytu cca 80mm (šířka) x 95mm (délka). Světelný zdroj žárovka 21W. Katalogové číslo 501 040 3076, originální výroba Vignal (Francie).
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 5.válci - výtlačná. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 39cm, matice na obou stranách č.19. Originální díl, katalogové číslo E 442 176 811 825.
Originální odstředivý olejový filtr motorů Renault (Iveco atd.), produktové číslo OEM 50 01 846 546 (5001846546). Provedení schválené výrobcem motoru jako originální díl. Balení v originální krabičce s odpovídajícím těsněním. Výška 122mm, průměr cca 97mm. Výprodejová položka.
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 3.válci - výtlačná. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 21cm, matice na obou stranách č.19. Originální díl, katalogové číslo E 442 176 811 805.
Kovová tlaková trubka naftového vedení k 2.válci - vstřikovací. Určeno pro motory Liaz řady M1.2C, ale použití vzhledem k běžné záměně dílčích celků jednotlivých typů motorů Liaz jistě i u jiných typů motorů značky Liaz. Vzdálenost vývodů cca 23cm, matice na obou stranách č.19. Originální díl, katalogové číslo 323 060 320.
Kovová trubka odvodu přebytečného paliva z válců - motory Liaz M1.2C, použití u vozidel Liaz řady 300, Karos řady 900 atd. Trubka obsahuje 6ks holendrových ok k připojení odvodu paliva a odvodní část s maticí č.14. Celková délka je cca 85cm. Použití dle typu motoru. Originální výroba, číslo dílu 332-060113 nebo 442 000 0924.
Plechový kryt spodní části rohu předních nárazníků u všech autobusů Karosa řady 700 nebo dalších vozidel využívajících přední čelo Karosa 700. Tvar a umístění přesně pod oblinu nárazníku a spodní část předního čela. Provedení na pravou stranu (po směru jízdy). Originální díl vč.souvisejících otvorů pro uchycení. Originální výroba, bez povrchové úpravy, katalogové číslo 316 722 111 nebo 442 948 586 631.
Klasické svítidlo pro osvětlení prostoru pro státní poznávací značku (SPZ) používané na všech autobusech Karosa řady 700 a následně i u prvních autobusů Karosa řady 900 zapuštěné v novém víku motorového prostoru. Shodný typ se používal například u traktorů Zetor, ale i dalších československých vozidel. Kovové svítidlo bylo umístěno pod samostatným kovovým krytem (samostatný díl) a připevněné na víku motoru. Provedení na 12-24V, světelný zdroj 2x 5W sufidka, připojení pomocí kontaktů na přívodních drátech. Následná druhovýroba dle originálu (PAL), číslo dílu 443 312 414 109 a 316924041.
Mechanismu čepu řazení převodovky Praga, provedení L pro autobusy Karosa řady 700 turbo. Určeno k montáži na původní předem připravené úchyty a šroubení, nelze upravovat tovární rozměr a uchycení kloubu. Originální výroba, číslo dílu 442175090128, 316 226 082 nebo E4420001234.
Elektronický snímač rychloměru Ganz (dnes KMGY) osazovaný na víko převodovek a sloužící pro rychloměry stejné značky. Snímače používané v autobusech Karosa řady 700 i 900, ale jsou používané i v jiných vozidlech. Náhon snímače po našroubování na převodovku obstarává hřídelka (č. dílu 7001290) a tři konektory zajišťují přenos signálu do elektronického rychloměru v přístrojové desce. Originální výroba, repasovaný díl, produktové číslo KMGY 38003605001 a 691 703 801 101.
Průhledná nádobka sloužící na filtrování, dolévání a vizuelní kontrolu oleje servořízení. Umístění v motorovém prostoru, 2 vývody pro připojení, otvor na dolévání s víčkem a uvnitř s filtrem a s ryskami MIN a MAX. Novější provedení používané v některých autobusech Karosa řady 950 s motory Iveco, ale je možno použít i v jiných vozidlech. Rozměry cca 18cm výška a 14cm průměr nádobky. Originální výroba (ZF), produktové číslo 5006141064.
Automatický zátěžový regulátor používaný v autobusech Karosa řady 700 turbo, ale použití není vyloučeno u starších sérií nebo u prvních ročníků řady 900. Plně automatický provoz - po připojení vzduchu a příslušných táhel udržuje stálou výšku podvozku snížením nebo zvýšením tlaku v odpružení. Plně profesionálně repasovaný díl s vlastnostmi nového. Originální provedení a výroba PAL, produktové číslo 443612401022, 6917703751201 nebo E4436121036.
Automatický zátěžový regulátor používaný v autobusech Karosa řady 700 turbo (novější typ), ale použití není vyloučeno u starších sérií nebo u prvních ročníků řady 900. Plně automatický provoz - po připojení vzduchu a příslušných táhel udržuje stálou výšku podvozku snížením nebo zvýšením tlaku v odpružení. Plně profesionálně repasovaný díl s vlastnostmi nového. Originální provedení a výroba PAL, produktové číslo 443612401025.
Kovová originální maska předního čela mezi světlomety kloubových autobusů. Originální maska z plného plechu v provedení dosazovaná jen na Karos řady 700 v kloubovém provedení (B741, C744), které měly chladič v zadní části. Originální díl, plně kompatibilní s originálním provedením předního čela, kvalitní česká prvovýroba. Povrchová úprava základní celolak. Plech vybaven otvory pro 2ks ozdobných hliníkových lišty (nejsou součástí). Katalogové číslo dílu 731 671 048 nebo S 97261548 (Iveco).